HA!

Jag fixade det... på en grisblink!

Mitt internet och min inkommande e-post har fungerat hela tiden sedafn jag flyttade in, han, den bästa hade fixat alla inställningar åt mig i förväg, så det var bara att plugga in datorn i väggen och surfa...
Meen... utgående e-post... där visste han ju inte vad han skulle skriva eftersom jag surfar på ett annat bolag här...  å jag har inte riktigt haft tid eller ork att kolla upp och ändra i inställningarna... förrän ikväll =)
Med bara liiite hjälp via telefon av han, den där klippan, så går mina e-postmeddelanden iväg som ett jehu nu!!!

Ibland behövs det så lite för att jag ska bli lycklig...

Nu ska jag i säng, min bok är så spännande, jag har nästan inte tid att andas när jag läser...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Maria****

Tack det finns alltså på fler ställen,så när dom blir fjortis,får jag sova SKRATT
**HÄRLIGT



Lev o må

Jo!

Hörde i vecka vad som hade hänt i er familj,synd!

Men styrke kramar till er alla



Evalotta

2008-11-05 @ 21:36:22
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0