Onsdag

Nu börjar det ramla in julsaker på jobbet, jag har sprungit mig alldeles svettig idag!!!

Tror min storprinsessa har lite hemlängtan, hon ringer varje dag just nu... å vill bara tom-surra... helst hela bussrean mellan Umeå och Vindeln... Jag är ju ingen tonåring längre, jag minns knappt hur man gör, blir jättestressad när det blir tyst i luren!!!  Jag får nog öva... ;)

Nu ska jag se sjukhuset med lillprinsessan, någon ska tydligen föda barn och sessan behöver en hand att hålla i *sötnosen*

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jo jag hoppas också att han är fin

2008-11-13 @ 07:33:53
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ja jag blev fin i håret!! vänta så ska du få se......... nån gång! ;)

2008-11-13 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0