Torsdag

Ja, egentligen händer det inget värt att blogga om, men jag kan inte lämna Min farfar och lammen på första sidan längre, det är alldeles för sorgligt...

Jag jobbar, det blir jul i butiken, kanske kommer julstämningen smygande till mig med??? Men det blir mindre och mindre för varje år tycker jag...  Lite trist...  Har iaf en prao i veckan som jag kan köra med ;)

Lunchade med Å-M idag, men en timme går så fort, jag hinner knappt komma igång med allt prat om vad som har hänt sedan sist så är det dags att gå igen...

Kan bjuda på en bild åxå innan jag kryper i säng... Mina nya fina stövlar som jag köpte när jag och HS gjorde vår roadtripp till Haparanda och Luleå i höstas...



Fördelen med att ha små fötter, man kan köpa billiga och roliga stövlar på barnavdelningen, 99:- gav jag för dem... Nackdelen är väl att lillprinsessans klasskompisar har likadana stövlar som mig... *haha'* men det kan jag bjuda på.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Åh!! dom är ju ascoola!!

2008-11-28 @ 01:57:54
Postat av: ÅM

Ja som du vet har ju Albin lika dana =) Coola!! Lunchtimmen går ju såå fort, tycker att vi ska ta en "hemlunch" någon dag, då kan man surra hur mycket som helst!!

2008-11-28 @ 16:42:08
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0