Det går framåt!!!

Sakta men säkert går det framåt i mitt nya hem, banankartonghögen krymper, inte lika fort nu som i början, nu är det mest bara rate kvar...  Hyllor kommer upp och hemmet börjar ta form!

Igår hade jag och lillprinsessan turen att hamna på tjejfest, StAnnapanna och bästa syster-ystern bjöd på middag och väldigt trevligt sällskap... T.o.m skjuts både dit och hem fick vi!!! LYX!  Mellanprinsessan åkte till stan över lördagen med bästisen och hennes toppenfamilj.

Idag har världens-bästa varit här med sin slagborr... han är så mycket bättre än jag på att få hålen djupa och inte breda i betongväggen...  Jag är glad att jag har honom <3  Jag lagade lasagne och bjöd på som tack för hjälpen ;)  HS kom och joinade oss åxå, alltid trevligt.
Efter en snabb sväng hos svågern som blev äldre idag fick jag jordens ryck, jag borrade, pluggade, skruvade målade och kopplade...  Ni ska få se bilder sen! Fint blir det.

Nu ska jag krypa i säng med min bok... sov gott på er.



______________________________________

Saknar bästa-Isa... idol är inte samma sak utan henne... Men snart är det jul och då kommer hon hem igen!!!   *längtar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en trevlig lördagkväll! Mia

2008-10-27 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0