Det rullar på...

och går framåt mina vänner, jag pysslar och dolar lite hela tiden, skruvdragaren och verktygslådan ligger mitt på köksgolvet hela tiden, nära till hands...  Kidsen har varit lediga hela veckan, storprinsessan kom i tisdags och åkte igen idag...  Vi hann köra en vända genom Storuman, upp på kvarteren övanför sjukan och ut till Rönnvik med henne vid ratten... mamman hade handsvett ;)

Lillprinsessan hade jordens turdag igår, fick följa en vän med familj till Umeå, Leos lekland och bio - Highschool Musical, både pizza och hamburgare hanns med!!!  Det var en mycket nöjd fröken som kom hem strax efter tio på kvällen, hon somnade ovaggad med ett stort leende på läpparna...

Mellanprinsessan ser jag inte till så mycket, men mina arbetskamrater på simhallen ser nog henne desto mer... hon kommer att få simhud mellan tårna den ungen.

Jag och lillprinsessan har gått en lång sväng på kyrkogården ikväll, så mysigt med alla ljus... vi kanske hinner ner en sväng till i helgen, hoppas det.


Nä, nu är det idol och en skål med ostbollar som hägrar, som sagt var inte riktigt samma sak utan Isa och HS, men vi får ta igen det efter jul... kanske en omgång med "vilda gester"  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0