Rycket håller i sig...

men det går inte lika lätt idag... Till å börja med så jobbade jag hela dagen, kom hem trött och less strax efter halv sex...  Men mina prinsessor hade fixat middag till oss, en lagade och den andra dukade, så det var bara att sätta sig!!! *kärlek*

Å sen har det strulat med storlek på skruv, fel bits, laddningsproblem... jag tappar fort både ork och lust då...
Men, men, det har hänt saker idag med, fortsätter jag i den här takten är jag snart klar!
Började lite i klädkammaren nyss, har packat upp två sopsäckar med skor... känns skoj, som att träffa gamla goda vänner man inte sett på ett tag *haha*

Imorron kommer nog storprinsessan hem åxå, najs!  Ska sätta henne i arbete tror jag ;)

____________________________________________

Nån som ska på IKEA snart och har lust att handla skohyllor åt mig???  Nää, jag förstod väl det... men omifallatt??? Hör av dig då... Det var slut i Haparanda när jag var där sist...

Nån som ska till Loppan då och kör hem med tom släpvagn???  Har ett skåp där som jag tänkte hämta hem...


Nu äre sängdags.

Kommentarer
Postat av: LinjalenAnna

Joho! Jag ska på IKEA, med brankåren, ju! Den 15-16 november!

2008-10-28 @ 15:19:21
Postat av: Linda

Jag ska också till Ikea, så jag kan kolla om de finns och i så fall köpa. Jag kom nyss hem från Loppan också... men hade inget släp. =9

2008-10-28 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0