Födelsedagen

är över och bortdiskad =)  Jag är ett år äldre nu och lite tröttare... ;)
Fick ett STORT paket... Vi hade gissningstävling, jag gissade på en osthyvel till en väldigt stor ost... Men det var fel...


Mina prinsessor vet hur man ska få mamma glad...
 
När du ler förändras perspektivet på hela världen och på livet... Stog det på kortet <3

Jag fick två bra-att-ha-påsar åxå, visar innehållet senare...


Idag har jag njutit av egenodlat...

Naturens nyck???  Hmm...

Idag fyller Å-M år, några färre än mig ;) Grattis, grattis!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Så många år färre än dig är det inte... jag har ju i alla fall passerat trettio... usch vad tiden går. Coola morötter, säkert att du inte manipulerat dem??

2008-09-29 @ 15:20:09
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0