Jag är trött!

Ruskigt trött... sov som ett arsle natten mot igår, somnade efter fyra nångång... upp sju å full fart hela dagen... Åkte till Lycksele vid middagstid, 3 1/2 timmes Handledarutbildning, lyssna på en massa prat för att få övningsköra med storprinsessan... sent blev det, 21.50 åkte vi därifrån, hemma en timme senare... tog lite tid innan jag hade varvat ner och kommit till ro... å strax före ett gick ett inbrottslarm, sökaren tjöt å jag blev rätt sur...

Massa göra på jobbet idag... skönt iofs, så slipper man sitta och bli slö ;)  men nu har jag svårt att hålla huvudet upprätt... tror jag ska hämta hem brudarna från kompisarna så jag får gå isäng snart!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är duktig med allt ståhej!!! kramen :)

2008-09-23 @ 21:18:09
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0