Huvudvärk och huvudbry...

Dagen har tillbringats i tvättstugan, 8 maskiner körde jag, men nu är alla sängar renbäddade, gästsängkläderna upptvättade och alla skoterkläder rena... skönt när det är klart!

Vi har kollat runt på några tänkbara lösningar på vårt kommande problem, hittade väl inget som klickade direkt, men vi får söka på...

Låg en stund på StAnnapannas säng och löste värdsliga problem, hon är inte pigg stackarn... hoppas det blir bättre snart.

Nu har jag skjutsat storprinsessan till bussen, fått mig kaffe på världens bästa mack och sen finns det nog ingen återvändo... psykologin ska vara inne på tisdag, en tjock lunta är det är gå igenom och mycket är intressant men krångligt... man måste tänka en hel massa!!!

Ont i skallen har jag åxå... dåligt med bot en sån här kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Susen

Men varför ska ni flytta igen...? Blev de inte bra...?

2009-04-15 @ 22:15:03
Postat av: ÅM

Hoppas det ordnar sig med boendet =) och huvudvärken ;o)

2009-04-16 @ 08:19:16
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Anna

vad händer och fötter? Flytt är kul =)

2009-04-17 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0