Slut i huvet...

Jobbhelgen är slut och det är faktiskt jag med... helt slut på... jag har ett ton läxa kvar att renskriva, men bokstäverna är suddiga... vet inte hur jag ska lyckas!

Åkte till Skarven en stund när jag slutade idag, till bästa-Isas borg... skönt att bara vara där, titta på kort, prata minnen och umgås med människor som saknar Isa minst lika mycket som jag gör...

Hittade mitt drömhus åxå, på vägen hem, men tyvärr bor det folk där... som inte har några planer på att flytta... får kanske försöka bli plastmorsa till en av mina finaste för att få tillträde ;)

Tårta idag med, StAnnapannas älskling blev ett år snyggare =) min mage protesterar vilt mot all mjölk... men jag lär mig aldrig!

Nu ska jag renskriva...



Två månader idag... jag fattar inte att tiden rusar på som den gör, jag tycker den borde stanna upp lite... för många människor omkring mig har livet redan gått vidare, de har inte samma förståelse för min sorg nu som för sex veckor sedan... eller för fyra veckor sedan... men för mig fattas hon i allt jag gör, allt jag tänker...
Tur jag har mina vänner... de kände också älskade Isa... sörjer henne också, alla på sitt eget sätt, men saknaden har vi tillsammans...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kram*

2009-04-27 @ 13:09:48
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/
Postat av: Susen

Det kommer en dag när du kan tänka på henne med ett leende...

En dag då tårarna inte längre bränner bakom ögonlocken...

En dag när hjärtat inte slits i bitar av sorgemonster...

En dag när solen skiner och du kan ta in alla strålarna, med glädje...

Men det dröjer...

Jag vet att det tar tid...

Finns ingen genväg...

Men den dagen kommer, jag lovar dig!

Tills dess måste du tillåta tårarna strömma, smärtan riva och magen värka...

KRAMEN

2009-04-27 @ 15:57:57
Postat av: Linda

Så fint skrivet, Susen!

2009-04-27 @ 16:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0