Slut på helg...

Lördagen tillbringade vi på isen utanför Stensele, alla hade pimpelspön i handen utom jag, jag hade en macka i den ena och varm choklad i den andra... Gott fika och trevligt sällskap.
Kvällen tillbringades hemma i soffan med myssugna barn!

Idag har vi städat och städat... handlat lite... skjutsat storprinsessan på bussen och födelsedagsfikat hos vänner... April är en sådan månad, födelsedagsfika var och varannan dag...

Imorron är det skola igen... jag har blivit rätt kass på att läsa läxan... tankarna vandrar gärna iväg... hmm...


Saknaden blir extra påtaglig en sån här helg... förra året åt vi laxmiddag hos Ludvigssons kvällen innan fisketävlingen och jag körde skruttMercan hennes pärla ut till Boxan... vilket bök att fickparkera med en Ålandsfärja... hon kom skejtande runt udden med Spiro... I år fattades hon... Jag saknar henne så otroligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0