Tjopp tjopp

Så var min lediga dag slut... nu är jag ledig nästa gång på arbetarnas röda...
Jag har mest flummat omkring idag, njutit av att inte ha några måsten!

Började med en prommis i morse, å sen lång-drickar-kaffe-rast på världens bästa mack med ja-ni-vet- vem ... sen prommis hem igen, mest bara för att vända i dörren tror jag... tog lång-sittar-lunch på Akkan med Å-M...

Hämtade lite nya bekantskaper på bibblan, ska snart krypa isäng med en av dem... å sen har jag kollat svullo-soffor på RA:s, tittat på StAnnapannas nya pärla, tänt nya ljus för käraste vännen, lagat både mat och matlådor, spelat X omgångar MahJongg, saknat mina prinsessor...

Bla, bla, bla... intressant värre...


Nu är kl 22,22 då brukade käraste vännens sovtåg passera, tror jag ska försöka hoppa på det... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0