23.11

Nu är det dags att krypa isäng, men jag är duktig på att fastna framför datorn istället...
Jag har jobbat ikväll, det är alltid så trevligt... jag gillar det jobbet ;)

Efter jobbet hojade jag förbi StAnnapanna en sväng, fick de sista instruktionerna inför flytten... jag ska ju alltså flytta igen... fast bara temporärt då =)

Imorron tar jag min lilla övernattningsväska och flyttar hem till StAnnapanna, som i sin tur tar med sig familjen och stora övernattningsväskan och åker på semester!  Kvar blir jag och Sivan.
Kan bli spännande med hundvalp en vecka =) Jag är bara rädd att jag ska glömma henne någonstans, jag med mitt minne då...

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Så mysigt att vara valp-vakt =)

2009-08-11 @ 14:57:03
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0