Det blev en dag på stranden =)

En lång dag på stranden!  Jag fick med mig ett helt gäng ungar idag, mammor och pappor som var sjuka eller på isladan, åtta skallar hade jag koll på i vattnet som mest... plus en mormor ;)  Men det gick bra, alla skötte sig fint och kom upp ur vattnet när jag ropade...

Vi åkte hemifrån strax efter 11 imorse och har just landat hemma igen...  Vid halvsex drog jag en ragg på ICA för att proviantera lite mera och sedan grillade vi middag på stranden och tog kvällsdoppet innan vi packade ihop oss och åkte hemöver.  Barnaskaran hade krympt till tre då, lite mer hanterligt =)

Det hettar i ansiktet och jag är trött!  Blir nog inte mycket till fredagsmys ikväll, vi tar det imorron istället...

 

Kommentarer
Postat av: linda.s

Tack för att Jullan fick följa med. Hon var måttligt less på ladanbesök så badet blev jätte uppskattat.

2009-08-07 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0