Fortfarande trött =)

Helgen har varit rolig men intensiv, hoppas veckan som kommer blir lugnare så det finns tid för återhämtning!

Lite bilder från vår swampsoccer igår, tyvärr blev vi en rätt reducerad skara, publiken var närapå fler än spelarna, men jag och Lina har iaf fått prova-på nu! Jobbigt, jobbigt, trots att bara halva planen var geggig, det har torkat upp bra trots allt regn i sommar!

Efter spelet kastade vi oss modigt i vattnet vid båthamnen, kallt som stryk, men lättare för en badkruka som mig när man får hoppa från bryggan =)  Vi fick hoppa massor av gånger för att få bort all lera!

  

Tack till Thomas som öste på några liter vatten åt oss kvällen innan, det behövdes!

Kvällen tillbringadei i glada vänners lag med kräftor och trevliga samtal! Fram emot midnatt tog jag mina barn och hojade hem i den underbara sommarnatten, ljummet och kolsvart!
Bilderna från kräftskivan tror jag att jag håller för mig själv, det kan lätt misstolkas när vi fjantar oss med toapapper och tungor och annat konstigt ;)

Båda prinsessorna har spelat fotboll idag, den minsta åkte till Lycksele tidigt i morse, hon kom hem sen med två förluster i bagaget, men lika lycklig för det =)  

Mellansessan spelade en oavgjord och en seger, fast hennes humör var på något konstigt vis sämre än lillasysters ändå...

Storsessan har tillbringat dagen på akuten i stan, hon kom hem till papsen med penicilin mot en UVI... hoppas det går över nu.

Jag har varit på graven med vännerna, min/vår älsklingsvän skulle ha fyllt 28 idag... jag saknar henne, hela tiden...


Nu blir det kladdkaka och mys framför TV:n...
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ahaaa, kladdkaka igeeen!!!!! götta :D

2009-08-09 @ 21:06:11
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0