Jag undrar...

All inclusive vs Halvpenison när man åker utomlands med kidsen och vill vara lite bekväm??? Jag har ingen erfarenhet, någon som har??? Jag brukar åka utan och sedan laga frukost/lunch i lägenheten och äta middag ute... tänkte prova nåt annat nu =)



VAD tar jag på mig på lördagkväll när jag ska till Las Vegas??? Jag äger inte ett endaste plagg som kan passa där...  Help me!!!



VARFÖR är min pluggmoral så dålig??? Jag hittar på så mycket annat, tvätt som ska hängas, lite surf på datorn, skura toan lite... Tråååk...




En timme kvar tills jag börjar jobba, jag har inte ätit lunch, fixat middagslåda eller pluggat klart... Ghaa...

Give me som answers please...

Kommentarer
Postat av: emmy

Vi hade halvpension när vi va i tunisien. Det va kanon, vi hade frukostbuffe och middagsbuffe. Men det va inte så stor skillnad på priset om vi hade tagit all inclusive. Så vi ångrade nästan att vi inte hade tagit det.. För öl/cider m.m. det va bland det dyraste i det landet. Vart tänker ni åka? :)

2009-08-27 @ 14:22:46
Postat av: Mellan P

All inclusive!!! All inclusive!!! All inclusive!!!

2009-08-27 @ 14:49:05
Postat av: Mellan P

All inclusive!!! All inclusive!!! All inclusive!!!

2009-08-27 @ 14:49:51
Postat av: ellinor

hehe:P

2009-08-27 @ 15:19:16
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-08-27 @ 15:34:48
Postat av: Monica

Tycker att det beror helt på vart ni ska åka. Om ni ex ska till Thailand är det ju så himla billigt att äta ute. Men ex Mallis så drar ju pengarna iväg så fort man rör på sig. Så där är väl All inclusive att rekommendera beroende på hotell osv.

2009-08-28 @ 10:13:14
Postat av: ÅM

Las Vegas.. har jag missat nått =)

2009-08-29 @ 08:18:53
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0