Utmaning...

Jag har blivit utmanad ikväll, av de två yngre prinsessorna och exet...
GODISUPPEHÅLL!!!
Jag har gjort det förr, vi får väl se om jag klarar det igen?!?
Jag i min tur utmanade storprinsessan, frågan är bara om hon antar utmaningen =)

Ett år från och med ikväll...

Inget mera -

CHIPS
CHOKLAD

OSTKROKAR/BOLLAR
CHOKLAD
GODIS
CHOKLADDRAGERADE NÖTTER mmm Marabou...
CHOKLAD

  


men jag får äta popcorn, nötter och GLASS!!!


Rimmade lite dåligt med allt vi hade laddat upp med inför filmkvällen, men jag höll mig till popcorn och Ben&Jerry...


Kommentarer
Postat av: ÅM

Oj oj vad duktig du är. Jag skulle nog aldrig klara det.. Godis är för gott =)

2009-08-26 @ 08:51:29
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0