Lucia

Jag började dagen tidigt, tidigt, mellanprinsessan som fick den stora äran att vara Centralskolans lucia i år skulle upp i ottan för att dra på sig den vita särken.
Hon hade problem att sova, förmodligen nervositet som spökade, och en bra stund före fem i morse tassade hon omkring i lägenheten =) Tufft att vakna när klockan står på 04 nånting tycker jag! Men nu har hon hunnit med Rottne, fillan å Tranan utan att svimma =)

Fin var hon iaf, å stolt som en tupp var mamman!

  

Samtidigt hade Röbro sitt luciatåg och där gick söta systerdottern Fannybanny främst i ledet, en sån här dag hade jag gärna klonat mig för att hinna se dem båda!

 

Nu måste jag förtränga värken i nacke å huvud ett par timmar, pluggdax!


Kommentarer
Postat av: erica

Roligt med en massa Lucia å sedan när det är ens barn måste man ju vaa extra stolt :) Hoppas se någe Lucia annat än på tv i helgen. Man kanske få dra på sig särken och titta sig i spegeln eller nått ;) sov så gott!

2009-12-11 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0