Så rätt men ändå så fel =)

Jag hade ju sett fram emot en final mellan Erik och Tove, nu blev det inte riktigt så och jag saknade henne idag, jag skulle gärna ha lyssnat på hennes version av Higher...

Men att Erik skulle vinna tyckte jag var rätt självklart, även om han hade tävlat mot Tove, fast man vet ju aldrig hur folket röstar ;)

 

Nu ska jag krypa isäng med en brännande rygg, jag fick mellanprinsessan, dagens lucia, att smörja mig med linement, hoppas det gör susen inatt, jag är så trött på att ha ont och ständigt gå på värktabletter...


______________________________________________

Vet inte om jag behöver tillägga att min Idol-kompis saknas extra mycket en sån här kväll...


Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas du blir värkfri!

Jag hade ocså hoppats på Tove hela tiden, Hon är fenomenal i sin utstrålning och sång.

Saknar också idolkompis!

Kramar!

2009-12-12 @ 14:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0