-20 å gnistrande klart

Efter veckan och helgen som gått fick jag en behövlig energipåfyllning idag... -20 när vi vaknade i morse, framemot klockan två var det behagliga -14 ;) Strålande sol från en klarblå himmel, bitande kallt om näsan av fartvindarna i slalombacken, men åååhhhh så vackert!!! 
Jag älskar Norrland!!!

  
  

________________________________________

Igår var jag på sparkfest med bästa-Isa, full fart med asgarv på en bitvis vobblande spark runt Stensele. Mycket god mat och många trevliga människor hann vi med under några intensiva timmar! Kul! 

Alldeles i lämplig tid kom StAnnapanna å skjutsade hem mig till storprinsessan, vi mös i soffan till Rädda Willy 2 innan ögonlocken började dala.


Imorron är det skola igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0