Brr...

Jag tog Jettan till Isa, men hon frös åxå stackarn... (jettan tänkte jag då, inte Isa) det går knappt att växla, å dörrarna fryser igen, jag får lirka och locka... på Näset var det -28.



Det är kallt som stryk ute, snoret fryser i näsan när man andas!  Men vackert!!!  Jag gillar Norrland!  På lördag öppnar slalombacken, hoppas det blir lite mildare bara!
Drog en repa förbi favoritmacken när jag lix va ute, dom har gott kaffe och trevligt sällskap ;)

Nu är det snart jobb, jag är glad att jag jobbar inomhus sånna här dagar, tänker på alla stackare som måste vara ute i kylan.  På mitt jobb är det närmare 30 grader!!! Varmt!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket tid har vuxna och småLeior tillgång till varma bassängen?

2009-01-15 @ 16:53:13
Postat av: LinjalenAnna

Och jag som tyckte jag kom med en klockren förklaring på stenar i kruka! Jag fick en genomskinlig kruka med hyacinter. Dom hade ingen jord att slingra rötterna kring - utan genomskinliga stenar. Ser ut som glaskross. Nu när blomman dött vill jag rengöra stenarna och om jag inte drömt så satt du och berättade hur man gjorde - när vi senast hade vinlotteri!

2009-01-16 @ 08:16:47
URL: http://www.linjalen.com/annasblogg
Postat av: Stannapanna

Men visst pratade vi om hur man gjorde f att få bort stearin , då sa vi att man kan koka stenarna/gruset, eller lägga det på plåt i ugnen ??? Var det inte nåt sånt ? Men Anna vad händer om du kokar stenarna eller lägger dem i galltvål el nåt annat rengöringsmedel ?

2009-01-16 @ 08:29:48
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0