Currykryss å sushi

Jag har smakat sushi idag, för allra första gången...  Jag vill inte säga att det var äckligt, för det var det inte!  Men lite konstig konstistens tycker jag?!...  Bästa-Isa hade lagat och bjöd på lunch.  AL med närapå sprickfärdig mage kom förbi en sväng... MC åxå... Najs med en tjej-surr-stund, synd bara att tiden går så fort när man har trevligt! 
Hmm, men sushi måste jag nog prova någon fler gång innan jag kan bestämma om jag gillar det eller inte...  ;)



Annars har vi diskuterat Curry!!  Currykryss/linjer...  Varken jag eller lillprinsessan sover riktigt bra i nya lägenheten, svårt att komma till ro och somna, drömmer mycket, vaknar ofta, svårt att somna om...  Våra sängar står åt precis samma håll efter samma vägg...  Huset står i nord/sydlig riktning... helst ska man inte bygga så enligt herr C...  Är det bara båg eller ligger det något i det??? 
Har flyttat prinsessans säng i em, den står kvar i samma riktning och efter samma vägg, men med huvudet mot en annan vägg... hoppas hon  kan komma till ro nu...   Det är svårare att möbera om mitt rum, mycket mindre plats där!

Men nu är det fredag... snart dags att plocka fram godispåsen ;)


Kommentarer
Postat av: s

Åh vad gott med sushi..

2009-01-10 @ 00:10:16
URL: http://vapendragare.blogg,se
Postat av: Ididita

det finns många sushi-ställen i stan ;]

2009-01-12 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0