Dagen idag...

Tisdag, snart slut på all ledighet... känns både bra och mindre bra tycker jag, skönt att få lite rutin på vardagen igen, men trist, trist, trist att min älskade storprinsessa åkte tillbaka till paps, hem idag... två veckor (med jordens segaste förkylning och ena dagen -25 och nästa dag -3 och storm) har vi nött på varann, jag och alla mina prinsessor, två underbara veckor ;) 

Jag hostar fortfarande och snorar mängder, men det går fort åt rätt håll nu i alla fall... snart frisk!!!  Lillprinsessan är åxå hängig, samma förkylning, men vi har i alla fall sluppit magsjukan som härjar... (peppar, peppar)

Idag har vi sett Saltkråkan, skjutsat till bussen, fikat i Rönnvik, spelat kort och slöat lite...

Igår hade vi inflyttningsmiddag med alla de bästa, alla mina fina vänner som hjälpte oss när vi flyttade in, alla de som slet och bar, alla utom familjen Ludvigsson där mamman låg i sängen med magperka... stackarn, hoppas hon kryar på sig snart, magsjuka är inte roligt och dessutom saknar jag min kaffekompis! 
Vi som va friska åt, surrade och spelade en omgång Med_vilda_gester ... skoj!  Jag och mellanprinsessan loosade stort, men det var lugnt!!!  (för er som inte vet så brukar hon vara världens sämsta förlorare, alla kategorier!!!)  Hon växer på sig min prinsessa <3

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Nu är jag okej... vi tar det gärna på riktigt nån gång ;-)

2009-01-07 @ 10:47:53
Postat av: Lillasyster

Kolla in sportsidorna på Aftonbladet... Ferry pratar om att vika ut sig... du kanske ska erbjuda han att fota igen :)

2009-01-07 @ 18:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0