Gott Nytt År

Nyårsaftonen började i MC:s kök, där är det samarbete som gäller, toppen tycker jag =) 

vet inte riktigt vad Isa tycker... ser lite tvivelaktigt ut...

Nåja, mat blev det, mycket gott och alla överlevde ;)
Sen föll vi i matkoma...  I love my babes!!!


Efterrätten åt vi hos StAnnapanna... när vi väl hade tagit oss upp ur MC:s soffa!
  

Sen blev det koma igen, nu i StAnnapannas säng...
 

Vi blev fler och fler...
  

En helmysig kväll där vi bara låg och pratade om livets stora gåtor... som tex - varför är det inte gott med bearnaisesås på marshmallows???  Trots att vi inte gjorde något speciellt, alla var i körbart skick hela kvällen och jag har haft konstant ont i min kinkiga mage hela dagen efter så var det en alldeles, alldeles underbar kväll på slottet!!!

Strax innan tolv fick vi masa oss upp ur värmen och ut i kylan... med bubblet och utsikt över hela Storumans fyrverkerier...
 

Jag är så glad i ungarna och mina fina vänner <3


Gott Nytt År på er alla som inte var med!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ni verkar ha haft det super mysigt. :)

Kul att vi lyckades springa på varrandra på annandan!



Kram

2009-01-03 @ 22:58:03
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0