Mer borta än vanligt...

Det är lite mycket just nu... å det märks rätt tydligt på mitt minne...  Är det kasst i vanliga fall så blir det totalt värdelöst i stressiga situationer!!!  Just nu är det inte bara situationerna som är stressiga, hela min vecka är helt upp och ner...

Ett exempel... Vi har en del läxa i skolan, plus ett grupparbete som ska redovisas på måndag, så vi delade in oss i grupper i går em, delade uppgifterna mellan oss och gick hem, vi skulle jobba enskilt på fm idag och träffas efter lunch för lite sammanställning...

I morse satt jag mig framför datorn och började söka information på nätet, jag samlade, gallrade, spaltade och fick tillslut ihop något som jag var hyfsat nöjd med, en bra början iaf!

När jag kom till skolan frågade jag mina polare lite sådär i förbigående om dom hade kollat upp sina uppgifter om alla tre typer??? Två fågelholkar mötte mig... Tre typer av vaddå, frågade dom i mun på varann??? Jamen, sa jag, typ 1, typ 2 och graviditetsdiabetes... ??? DIABETES sa dom (i kör igen!)  Vi skulle väl ändå göra grupparbetet om EPILEPSI???

...

Jag hoppas verkligen vi ska jobba med diabetes snart... för jag har en riktigt bra början på mitt arbete då...

Kommentarer
Postat av: Ina

Du är smått underhållande ;) Men du får säkert nytta av dina kunskaper..

2009-01-28 @ 18:45:48
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fniss

2009-01-28 @ 18:47:38
Postat av: Linda

Det var jag som fnissade

2009-01-28 @ 18:48:20
Postat av: Lina

Sorry, men jag kan inte annat än skratta åt (eller med?) dig ;-) Jag gillar dig för den du är ändå! Kram

2009-01-28 @ 22:02:40
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Ida

En i min klass har epelepsi ;p

du kan ju komma och undersöka henne xD

2009-01-28 @ 22:06:02
Postat av: Christina

Mohaha, den var bra!!! Vilken tur att vi två inte gör grupparbeten tillsammans...eller...det kanske skulle bli en hit :)

2009-01-29 @ 00:03:06
Postat av: Emmy

Haha.. gud va söt du är ;D

2009-01-29 @ 02:20:08
Postat av: ÅM

Tänk vad härligt när ni väl gör arbete om Diabetes, du kan du glida med och redan kunna allt =)

2009-01-29 @ 11:03:30
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Sandra Degerman

Du är ju frän! ;)

Ska hålla tummarna att diabetes dyker upp på schemat snart!

Kram/Sandra

2009-02-03 @ 14:50:06
URL: http://heavenleigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0