Shit pommes...

ÄNNU kallare i morse... min termometer visade -29...  Men nu är det bara -12, skönt!

Idag har jag tvättat, druckit kaffe med StAnnapanna, matat hästarna på stallet med julgranar, fikat med StAnnapanna (en gång till) och MC, jobbat i 30 graders värme och sett Let´s dance med han, den bäste och min älskade prinsessor...

Jag kunde däremot INTE åka på roadtrip till Villis idag med HH, jädra skit, jag ville verkligen åka, men det krockade med jobbet...  och jag kunde inte heller följa bästa Isa till Lycksele, för det krockade både med roadtrippen till Villis och jobbet!!! 

Nåja... vad är väl en roadtrip till Villis?  Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0