Söndagkväll

Söndagkväll, klockan är nio och det är snart dags att krypa isäng... äntligen!!!  Det blev både två och tre glas vin hos vännen igår, ett gäng trevliga brudar som surrade och spelade lite spel, Med_andra_ord, väldigt skoj och väldigt stressande!!! 

Sent blev det, med mina mått mätt iaf, och av någon underlig anledning la jag mig och läste när jag kom hem därifrån, mitt i natten... lite smådragen som jag var fick jag blunda med ett öga för att se texten och jag får förmodligen läsa om hela kapitlet ikväll!!! 

Mamsen ringde från Thailand idag, hon hade problem att få upp sin man ur havet som höll den behagliga temperaturen av 30 grader... 32 i skuggan... strålande sol... kalla öl... Låter rätt bra tycker jag =)

Hockeyn idag var spännande, slutade 4-4...  på fredagkväll är det dags igen, du bokar väl in det i din almanacka??? 



__________________________________
I morron ska jag prova något nytt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh börjar du imorgon? Har du fått svar från dom?

2009-01-18 @ 22:03:53
Postat av: ÅM

Mitt namn föll visst bort =)

2009-01-18 @ 22:04:51
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Ina

sv: SÅÅ gammal är han väl inte att han är för gammal för mig ;) egentligen. jag menar, han var bara 18 när jag föddes ;P

2009-01-18 @ 22:27:18
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Ina

han kanske vill ha någon yngre då ;)

2009-01-20 @ 14:51:59
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0