Lite småpömsig...

Jag gick av nattskiftet idag, sov alltså bara nån timme på förmiddan för att sno tillbaka dygnet och har försökt aktivera mig själv sen, för att inte somna av ren utmattning!

Jag har lunchat på Akkan med ett gäng underbara brudar, haft snabbvisit av storprinsessans farmor och farfar, städat undan lite rat som på nåt konstigt vis blir liggande överallt, hojat till en vän, åkt med vännen till en annan vän där det bjöds på kaffe, glass, trevligt sällskap och... ritblock och pennor!

Fantasin flödade... hos en del av oss, jag höll mig till kaffet =)

Två glassar på en dag är ingen bra ide i min mage, men jag lär mig aldrig och trodde nog att det skulle gå bra den här gången... tji fick jag, nu är magen öm och rätt svullen...

Men imorron är en annan dag, då hoppas jag på fortsatt sol, lite varmare vindar än idag och kanske en dag på stranden!?

Sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0