Såå...

Nu är vi alltså tillbaka i normala gängor... veckan i Uppsala har varit mycket trevlig, men intensiv... Att åka själv på semester med tre barn är ingen semester direkt, även om barnen är relativt stora...

Väl hemma blev jag inkastad på extrajobb direkt, skulle egentligen varit ledig en natt till, men i förkylningstider så hjälps det inte!
Jag har alltså 6 nätter av 8 möjliga framför mig, kan bli lite osocial då...

Dagen har bara tillbringats hemma, vi har tvättat lite kläder och fikat gott med vänner.

Nu ska jag göra skäl för lönen =)



PS! Monica, jag HAR varit med på semestern, hittade ingen fotograf som var villig att ta mina barn med sig, men det var en bra ide, ska fundera på det till nästa år... Om du vill ha bildbevis kan du kolla storprinsessans blogg, där kan jag ha fastnat på en bild eller två =) 

PS2! Jag har läst några bra böcker under semestern, Mons Kallentofts nya, Höstoffer och Carin Gerhardsens Pepparkakshuset, kan rekomendera båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0