Lördag, midsommardagen...

Jag glömde totalt bort att det är lördag idag, jag missade hela melodikrysset!  Attans...

En skoj fest igår, vi började med förrätt och varmrätt hos Ludvigssons och sen tog vi efterrätten under armen och traskade iväg till kvarteret breve... till StAnnapannas bästa systeryster =)
Tipsrunda, trevligt sällskap och massa jordgubbar blev det där!

Av någon underlig anledning hamnade jag i Pauträsk sen, har fortfarande inte riktigt fattat vad jag skulle dit å göra, men jag svängde mina lurviga och surrade lite strunt ett tag, sent blev det naturligtvis, klockan hade passerat tre innan jag landade i sängen...  

Jag började på Mari Jungstedts nyaste imorse, Den dubbla tystnaden, å jag tror att jag ska tillbringa dagen i sängen med den =)


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Pax för att va tvåa - på boken då tänkte jag ;-)

2009-06-20 @ 11:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0