Pluggsöndag...

Idag försöker jag plugga... har prov imorron... men det går inte så bra!
Lina är här och gör det sista på sitt PM... hon är iaf lite ivrigare än mig...

Jag har dammsugat... vattnat blommor... fikat... surfat lite... messat lite... en himla massa saker jag eg inte alls ska pyssla med!

Vi, jag och min flickvän Lina då, har bjudit oss på middag i Rönnvik, Å-M gräddar våfflor för fulla muggar! Mums.

Igår åt vi lyxmiddag med HS och Å-M på Kitas, sen hamnade vi hos min vän charkbönan i Stensele på ett glas vin och mycket trevligt surr!

Nu svamlar jag mest en massa... förmodligen för att slippa gå tillbaka till mina böcker!!!


Hon fattas mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0