Baksugshål å kass humor...

Nu är jag äntligen klar med kvällens psykologiläxa, jag har suttit i princip sen jag kom hem i em... Jag längtar verkligen tills den här kursen är klar, den är tuff!!!

Skola idag var rolig... mest för att jag var så himla trött... lite kass humor å allt blir så himla skoj när man har sovit för lite ;) när man skrattar tills man trillar av stolen för att baksugshålet är tätt, då vet man att gränsen är nådd... neråt!

Kollade resultatet i nya plejset i dagsljus idag, sista väggen igår målades i nästan becksvart mörker, men det såg bra ut, lite kladd i taket, men skit samma!

Nu ska jag krypa isäng och fundera lite på hur och varför å sånt där...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag kan förstå hur kul ett sånt ord kan vara.... testa att va trött och komma på alla ord som just börjar med bak... d underhöll mig hela vägen från Umeå en gång :)

2009-05-12 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0