Nu är det nära!

Oj vad mycket grejer vi har, jag och mina prinsessor... jag packar och bär, hur mycket som helst känns det som... men nu ser jag slutet!

Imorron kommer alla fina vännerna utrustade med släpvagnar och muskler... då tar vi möblerna och sedan är vi förhoppningsvis på plats i nya plejset!!!  Bara utstädningen kvar här då... =)

Två skoldagar kvar, innebär två redovisningar och ett prov... precis efter en flytt, ni kan ju gissa er till hur mycket jag har pluggat?!  Men det löser sig... på något sätt!

Nu är det dags för jobb, sen blir det ett glas vin med vännerna =)


PS! Jag har missat melodikrysset tre lördagar på raken... men NÄSTA helg, då...

Kommentarer
Postat av: jessica lundström

ja vi behöver banankartonger. Hör av dig så hämtar vi!!/Jess

2009-05-23 @ 15:23:13
URL: http://lappjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0