Skola å jobb

Har varit på skolan hela dagen och jobbat hela kvällen... är så glad åt bejbsen som förgyller mina skoldagar, tycker om dem =)
Fick sällskap på jobbet ikväll åxå, flera stycken, den ena bjöd på glass och den andra... hmm... på sällskap ;)

Jag hinner inget vettigt de här dagarna när jag bara går från det ena till det andra, vips så är dagen slut och sängen ropar på mig... har ingen bok som sällskap just nu, ge mig förslag??? Har just avslutat Anne B Ragdes triologi - Berlinerpopplarna, Eremitkräftorna och Vila på gröna ängar, inte alls tokiga!

Kram på er alla vännerna ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha! Jag har precis också läst ut den trilogin! Typiskt, för jag tänkte tipsa dig om den! =)

2009-05-05 @ 09:16:39
Postat av: Anna

Läs: Tillsammans är man mindre ensam av Anna Gevalda (tror jag det var) Har tydligen kommit med en ny bok som jag inte hunnit läsa.

2009-05-05 @ 11:18:17
Postat av: Hanna

har inga tips att ge... håller fortarande på att försöka läsa ut nobels testamente!!!! jag tror bövelen jag har hållit på ett år snart, chaise!!!!!

2009-05-05 @ 17:50:26
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: Ina

Är du för mogen för "ungdomsböcker"? Annars har Katarina von Bredow rätt bra böcker, om man ser förbi det knallrosa omslaget ^^ Och Bali Rai skriver tjocka böcker som ofta tar upp rasism och sånt. De är de tips jag har :)

2009-05-05 @ 18:11:26
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Lina

Läs Livet kan inte vänta!

2009-05-05 @ 22:04:13
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Monica

14 år till Salu - En skakande Svensk historia av

Caroline Engvall.... har just börjat på den.

2009-05-06 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0