Det finns en anledning!!!

Det finns en anledning till att jag utbildade mig till fotograf en gång i tiden... Jag passar definitivt bättre BAKOM kameran än framför =)
Som jag sa till storprinsessan, kassa kort men jädrigt snygg morsa *haha*

 

Jag har klippt mig, litet förtydligande för blindstyrena som inte såg det! Fast det är klart, blindstyrena kanske inte ens läser min blogg, för de ser nog inte vad som står där... Hmm...

Men skit samma, vi ses väl ikväll i Stensele kyrka?? Insamling för Världens_barn och min lillprinsessa finns i kören!

Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt!

2009-11-19 @ 15:46:53
Postat av: ÅM

Såg dig som tvärast i kyrkan igår. Riktigt snygg i håret =) du passar fint i kort hår!

2009-11-20 @ 07:18:08
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0