tack till er hängivna =)

Tack alla hängivna läsare som stannar kvar trots att min bloggarlust verkar ha gått upp i rök! Det syns verkligen på statistiken att jag ligger lågt, men trots allt finns det ett gäng kvar =)

Vi åkte ner till Umeå på lördagmorgon, jag, två prinsessor och snyggLinda. Vi sprang på stan nån timme, mötte upp med storprinsessan och kissekatten, gjorde av med lite pengar (fast inga skor den här gången) och när lusten tröt åkte vi ut på middag hos bästkussiluringen med familj i Klabböle. 

Om tAKiDA kan jag bara säga KANON! Vi fick stå i kö ett bra tag för att ta oss in, men det var det värt!
Förbandet sög, jag blev så full i skratt åt deras show, stackarna, komma in på scen och försöka köra igång en rätt lugn publik, de skränade å skrek, hoppade och headbangade... och jag bara önskade att det skulle ta slut! 
När man har öronproppar på sig hör man dessutom hur vansinnigt falskt en del sjunger, utan proppar drunknar det nog i musiken!

Men åter till tAKiDA, en kanonshow, tycker de var bra live! Såg i VK och Aftonbladet att de fått rätt olika recensioner, men jag är i alla fall nöjd!

Efter showen åkte vi tillbaka till Klabböle, surrade lite med favoritsläkten och sov sedan gott på loftet.

På söndag hann vi surra lite mer, det är så trevligt med dem, vi bara fortsätter där vi slutade sist, även om vi träffs alles för sällan. Sen drog vi en ragg förbi Ersboda och Mariedal, fick en kopp kaffe hos ex-exet i Vindeln, åt en pizza i Lycksele och sedan brassade vi hem i snöslasket.

Snoret började rinna på både mig och lillprinsessan på hemvägen, vi snöt å snöt, och i morse var det bara att inse att skola var inte ett alternativ för någon av oss.
Jag hoppas verkligen att jag kan gå imorron, har inte ork att bli mer efter än vad jag redan är!

Nu är det hög tid att gräva lite i läxhögen!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Trevligt att se att du är tillbaks. Hoppas du kryar på dig snart.

2009-11-17 @ 07:22:10
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0