Äntligen över...

Tårtperioden är äntligen över för den här gången, vet inte hur vi har ordnat det i min familj och bland mina vänner, men vi har två perioder på året när vi äter väldigt mycke tårta, alla verkar fylla år samtidigt...
Mars-April är första svängen, ibland glufsar vi flera gånger i veckan... å sen i Augusti-September kommer nästa gäng... det står en upp i halsen tillslut! Men nu är det bara spridda skurar fram till Mars alltså =) Skönt!

Jag har jobbat i helgen, som tuff avslutning på en tuff vecka, å imorron går jag ut på praktik igen, jag hoppas att det lugnar ner sig lite i mitt liv nu, jorden snurrar lite väl fort... borde lära mig att bromsa bättre.

Nä, mot sängen... jag ger upp med Jens Lapidus, kommer inte in i den!!! Plockar nog med mig Thomas Bodströms nya istället, ser om han är bättre.



________________________________________

Ramlade ner i ett djuphål tidigare ikväll, det slog mig bara helt plötsligt att hon är borta... för alltid!  Jag fattar inte hur min hjärna är funtad, jag tänker på henne varje dag, många gånger varje dag, hela tiden finns det saker som påminner om henne, om allt som varit, allt vi har haft... som gör att jag saknar, undrar, längtar... men ändå så verkar jag förtränga mellan varven att hon inte finns här med oss...

Jag saknar dig så fruktansvärt min älskade vän ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, ibland ramlar detta hemska faktum liksom över en....usch. Hur kunde hon? Glada, starka, fina Isa. <3

2009-09-29 @ 08:42:08
Postat av: ÅM

<3

2009-09-29 @ 15:16:09
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Karin

Ja, man kan aldrig glömma denna goda, glada och grandiosa gullunge och önska henne åter!

2009-10-01 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0