lite trött i ögat

Nattfåk var spännande, så himla spännande att när jag hade läst ut den strax före elva kunde jag naturligtvis inte sova... vred och vände en lång stund innan jag gav upp!



Jag tände lampan igen och började på nästa bok i högen, Lars Keplers Hypnotisören... det var dumt... jättedumt!



Alldeles för sent tvingade jag mig själv att släcka, jag ville bara läsa mer å mer å mer...

Inte gick det bättre att somna då heller, jag blir lätt uppe i varv om böckerna är bra!

Nu är det skola och ikväll måste jag ta tag i läxan... det kommer nog inte att bli enkelt med en sådan bok väntande vid sängen =)

Kommentarer
Postat av: Ina

Haha, jag blir pigg av att läsa böcker istället för sömning som man tydligen "ska" bli. Så det är dumt att jag läser innan jag somnar ^^

2009-09-08 @ 12:02:21
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin sida du gjort,kram

2009-09-10 @ 13:28:11
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0