söndagen i bilder

 

För att pigga upp mig lite, eftersom inte kaffet hjälpte ett endaste dugg så kokade jag palt... gott, gott =)  Fick surra en stund med en vän som jag inte träffat på länge åxå, alltid skönt att kunna krama om även om det inte hjälper alls...

 

Efter palten, för att undvika koman tog jag och lillprinsessan en cykelprommis ut till Linda och Leia, kollade hur det går i köket och åkte på graven en sväng, tände nya ljus å kollade så att hjärtat vi la dit igår fanns kvar =)

Nu måste jag göra läxan klar och skicka in, sen hör jag tydligt hur kudden ropar på mig.


Skitjakt på er alla älgjägare imorron ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh va det där såg gott ut! Tror jag bjuder in mig själv på nästa paltmiddag! =)



Kram, ses i morgon

2009-09-06 @ 20:35:46
Postat av: ingela

Vilken fin header du har! vill också börja blogga, men om vad? Mitt kassa dejtingliv?

haha



Kram till er alla

2009-09-07 @ 21:50:36
Postat av: Linda

Å palt!! Lär mig hur man gör!

2009-09-08 @ 00:42:56
Postat av: Fanny

Åh!! palt! Vill också ha... :)



Fin header vännen!



Kram

2009-09-09 @ 09:00:32
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0