Trötter...

Oj vad jag är trött, landade nyss hemma efter en låång dag på språng...
Kom fram i Umeå vid halv ett inatt... StAnnapannas söta mamsegull hade bäddat och gjort klart så vi kunde bara ramla isäng direkt... å imorse fick vi sovmorgon, efter åtta var den iaf innan jag slog upp mina blå.

Lång dag på stan, massa affärer har vi hunnit med, jag hittade en ny favorit, CHANGE i kungspassagen, en hel butik fylld med BH:ar i min storlek =) Himmelriket! Kunnig personal och dessutom 50% på hela sortimentet ÅRET UT! Jag rekomenderar alla storbystade kvinnor ett besök där ;)

Mötte upp med storprinsessan efter skolan, en fika å sen åkte hon hemöver med oss... en bit iaf =)  Skönt att få kramas lite.

Passerade både exexet (storprinsessans paps) och Hera på vägen hem, det blir så fint i Bodarna! Jag blir sugen på att renovera jag med! 

Nu ska jag försöka varva ner å komma mig isäng, kl nio imorronbitti ska jag vara i Lse på lassa med skolbejbsen, vi ska öva lite praktiska grejer som är bra att kunna! Kan bli en lång dag, ska jobba kvällen sen när jag kommer tillbaka till Storuman igen ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

CHANGE är den bästa butiken, både för storbystade och småbystade.. Har själv 65 runtom, men det finns inte att köpa på ex H&M, Lindex mfl..

Go Change! :)

2009-09-24 @ 17:19:30
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0