idag...

Idag har jag...
- ignorerat läxhögen och gått en långprommis i bitande isvindar... dock med Edward Cullen i öronen, det värmde lite iaf...
- druckit dagens första kopp kaffe på SO-macken, med tillhörande surrstund...
- hämtat hem sommardäcken till min gröna pärla, breda snygga lättmetallfälgar, betyder att de två däck som måste köpas nya innan de hamnar på bilen är betydligt dyrare än jag hade tänkt mig... meeen shit happends ;)
- druckit kaffekopp nr 2 med charkbönan på Akkan...
- druckit ännu mer kaffe, ex-svärmor fyllde år och bjöd på fika...
- tappat bort ett barn, mitt eget då... jag skyller på Edward Cullen, han gör mig mer förvirrad än vanligt ;)
- hittat barnet igen, som tur var, men inte alls där jag trodde hon skulle vara! Stackars kompisen som cyklade runt och letade, mitt fel att det blev tokigt!!!
- snabbträffat storprinsessan, hennes paps, Fisen å Matilda på väg till Kittelfjäll...
- fredagsmysat till "så ska det låta" med kidsen, Ben & Jerry gjorde oss åxå sällskap...



Han får följa med mig i säng... ikväll med =)

Kommentarer
Postat av: A-E

Do I dazzle you? frågar Edward Bella i första boken. Det gäller dig med ser jag!!

2010-04-17 @ 10:23:47
URL: http://aehandmade.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0