Jag hamrar, jag spikar...

...fast jag bygger ingen bil ;)

Planlösningen i gamla hus är inte alltid den bästa, i nya lgh finns mängder av garderober, vilket är kanon eftersom det inte finns någon klädkammare, men sovrummen blir svårmöblerade!
Väggen bredvid fönstret, där sängen lämpligen ska stå, är liten, alles för liten i förhållande till sängen som då inte går att styra mot väggen, elementet sitter i vägen och man slår lätt skallen i fönsterbrädan!

Jag löste det genom att bygga en kombinerad sänggavel/fönsterbräda =)


Före

Efter

Andra väggen i lillprinsessans rum =)


One down, one to go, imorron är jag ledig hela dagen och tänker ta tag i storprinsessans rum!

Kommentarer
Postat av: ingela

Supersnyggt!

2010-08-25 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0