datorhaveri...

Jag har stora datorproblem... vet egentligen inte vad som är fel, förmodligen nåt virus som inte mitt virusprogram (Norton) hittar men det kan väl lika gärna vara Windows Vista som är kajko?!

Har konsulterat ett gäng proffs som i de flesta fall säger formatera datorn å byt ut Vista!!! Skitenkelt för mig som lider av datadyslexi... håller på testa ett annat tips, men jag skulle tro att det tar ungefär hela natten att genomföra i den hastighet som min dator fungerar just nu! Jag lovar att sniglarna springer förbi rätt enkelt!
Grr... datorer och bilar ska bara fungera, för jag kan inte fixa dem!!!
Tur iaf att storprinsessan är hemma så jag kan tjuvsurfa på hennes när hon pysslar med annat =)
Nu blir det mys med den lilla sessan, bara hon och jag hemma ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0