norges nationaldag

Jag tog en prommis efter skolan, trodde verkligen att jag skulle hinna mellan skurarna... det sket sig totalt och när jag kom hem en timme senare kunde jag vrida ur mina underkläder... blöt rakt igenom!



Vattenpölen vid Park växer känns det som... jag tog långa skutt för att komma över, nästan torrskodd ;)

Lite senare sprack det upp till min stora lycka, jag hade stämt träff på stallet med några av de bästa och vi tog en långtur i skogen... alla red efter förmåga och önskemål, jag är nöjd och jag kommer förmodligen att vara lämmen imorron! Jag hoppas mina vänner är nöjda med =) Yeeha!

 

Nu känns det ordentligt i nacke och axlar, blir nog några piller och en värmedyna lagom till sängdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0