26 februari 2011

Jag är trött!

Kom isäng extremt sent inatt, eller riktigt tidigt i morse, allt beror på hur man ser det ;) och att jag sedan är kass på att sova är ju inte så bra en sån gång, 7.10 vaknade jag och det var stört omöjligt att somna om... så strax före halv nio imorse klev jag ut genom dörren och tog en lång prommis i underbart väder!

Mellanprinsessan hjälpte mig med melodikrysset och sen hann vi med lite fika och trevligt surr i strålande sol i slalombacken med mina fina vänner ♥ innan jag skjutsade prinsessan till Longlake.

I ett försök att jaga rastlösheten ur mina ben tillbringade jag 1 1/2 timma på gymet, jag vet inte om det hjälpte, men jag försökte iaf!

Hanna och M bjöd på middag, suveränt god filé och potatisgratäng, MUMS säger jag bara =) och kvällen har tillbringats i deras soffhörn med diverse ostar och kex, vin fick jag nog av igår men vattnet smakade mycket bra!

På hemvägen passerade jag graven och tände ett ljus, det är 2 år sedan min fina fina vän dog, det var så fint med alla ljus, men jisses så jag saknar henne ♥

Nu tänker jag sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0