Överskottsenergi...

Jag avslutade helgen på Åbackens, tänkte göra slut på överskottsenergin för att kunna sova ordentligt, jag gillar inte riktigt att börja 7 på måndagmorron, för jag har alltid så svårt att sova på söndagar... ;)

Men ikväll fick jag nån knäpp tror jag, för när jag efter 45 minuter på crosstrainern och 30 minuter i styrkehallen egentligen var färdig och skulle åka hem, då körde kvällens spinningpass igång... å det lät så frestande =)

Så jag bytte skor och klev på, tänkte lite för mig själv att jag kunde kanske cykla en kvart?! Jisses vilken mjölksyra jag hade de första låtarna!
Men efter en kvart kändes det rätt fånigt att kliva av, att bara köra 1/3 av passet?! Så jag tänkte att en låt till orkar jag... å sen en låt till... tills det bara var 3 låtar kvar, då kändes det riktigt dumt att avbryta!

Hmm... så det slutade med att jag körde hela jädra spinningpasset åxå, inte på full speed förstås, då hade jag ramlat av cykeln tror jag, men jag är rädd att det kommer att kännas i mina lår imorron =)

Å nog vore det attans om jag inte kunde sova inatt??!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejja Maria hejja Maria!!!! :D

2011-02-28 @ 07:49:24
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: Gudrun Råneå

Grattis på namnsdagen

2011-02-28 @ 12:01:16
Postat av: Fanny

Tack för kramen, den funkar den också.. även om det kanske var en kram från ngn annan som jag tänkte på ;)

KRAAM <3

2011-03-05 @ 21:20:56
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 18:25:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0