Nu jädrar har det skett ett under!!!

Ni som har följt min blogg vet hur det brukar gå för mig på våra vinlotterier... Alla andra kan läsa om en del av gångerna här , å_här , igen , en_gång_till , mera , ännu_mera , en_till_gång , då_med och ytterligare_igen ...

Men nu jädrar vann jag!!! Första gången på över två år!!!



Såå... nu är skåpet full mina vänner, å jag kommer säkert att bli det jag med nån dag ;)


______________________________________
Systrarna Dahl (numera fru Ludvigsson och fru Norberg satt ribban högt inför nästa vinlotteri som då blir hemma hos mig... åtta sorters kakor, muffins och bullar i överflöd fanns på fikabordet...  Mums va det...  Hmm, hur ska jag komma upp i den nivån???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen hemskt mycket grattis å grattis igen.Jätte mycke grattis

2008-11-25 @ 22:07:38
Postat av: Lina

Grattis! Äntligen ;-)

2008-11-25 @ 22:09:52
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag är fortfarande mätt!!!!!!!!! spännande och se vad du fixar till nästa lotteri ;)

2008-11-26 @ 01:27:01
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: Monica

Ååååå vilka goda viner..... Grattis..

2008-11-26 @ 07:24:08
Postat av: Elina

Men jäklar, inte illa! När är festen? ;D Haha, ja du kan ju tänka dig på vilket humör robert var på efter mötet med farbror blå? Inte på topp i.af. haha :) Hur funkar det på badet nu förtiden? Allt som vanligt eller? :)

2008-11-26 @ 22:58:37
URL: http://eelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0