Lördag hela veckan

Eller åtminstone hela dagen!  29 grader varmt var det idag... en luftfuktighet på 56%... svettigt!!!  På mitt jobb då naturligtvis, men det kunde lika gärna ha varit i Thailand hos päronen... samma lika där!  ;)

Melodikrysset gick bra imorse, några frågetecken blev kvar efteråt, men de har rätat ut sig under dagen.

Jag skulle gärna ha varit i Lycksele idag, på Burkarcupen, bra mycket roligare än en vanlig skotertävling!  Men jag jobbade ju...  Slalombacken öppnade åxå idag, ännu ett ställe jag hellre skulle ha befunnit mig på!  Hoppas det blir en lång säsong, helst utan brutna revben... minns ni?  Mera...  Det var synd om mig då ;) *haha* klantskalle kan jag säga idag!!!

Nu ska jag svira om och traska iväg till en najs böna för lite surr och ett vinglas eller två!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ville bara titta in och se hur det är med dig!

Det verkar bra tycker jag:)

Hoppas du tycker det samma!

2009-01-18 @ 18:32:10
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0